Axelor ERP

Axelor ERP. Kompleksowe Zarządzanie dla Wymagających Branż

Optymalizacja wprowadzania danych do arkusza czasu pracy

Oszczędź cenny czas automatyzując wprowadzanie arkuszy czasu za pomocą zaawansowanych funkcji Axelor. Wstępnie wypełniaj arkusze czasu na podstawie przypisanych zadań, upraszczając proces wprowadzania. Łatwo twórz powtarzające się arkusze czasu na dany okres za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Poprzez określenie okresu, dziennego czasu trwania i skojarzenie projektu lub zadania, aplikacja automatycznie generuje wszystkie niezbędne wiersze arkusza czasu. Możliwe jest również śledzenie arkuszy czasu w dowolnym momencie za pomocą aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich współpracowników.

Uproszczenie pracy użytkownika

Narzędzie typu open source zapewnia użytkownikom elastyczność generowania arkuszy czasu z systemu pomiaru czasu start-stop. Ponadto mogą oni ręcznie wprowadzać swój czas spędzony w dowolnym momencie, nawet korzystając z dedykowanej aplikacji mobilnej, która działa w trybie offline. Ta wszechstronność ułatwia wprowadzanie czasu, niezależnie od sytuacji.

W pełni wykorzystaj swoje zasoby ludzkie

Wykorzystując integrację między Axelor i Redmine, uwalniasz swoje zasoby ludzkie od żmudnego zadania ręcznego wprowadzania danych. Takie podejście optymalizuje wykorzystanie czasu i pozwala zespołom skupić się na działaniach o wyższej wartości dodanej.

Łącząc Axelor z narzędziem Redmine do zarządzania arkuszami czasu pracy, zwiększasz wydajność operacyjną, zapewniasz dokładne rozliczenia i ułatwiasz śledzenie projektów. Ta kombinacja zapewnia lepsze doświadczenie dla Twoich zespołów i przyczynia się do optymalnego wykorzystania zasobów w Twojej firmie.
Możliwe jest również korzystanie z różnych narzędzi do zarządzania projektami z aplikacją Axelor Connect.